Mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

Wanneer uw account geblokkeerd is kan dit diverse oorzaken hebben. Een van deze oorzaken is het niet of niet tijdig betalen van uw factuur. Het is van groot belang dat u de ontvangen factuur tijdig betaalt.

Wanneer de betalingstermijn dermate overschreden is, dat dit onaanvaardbaar is, dan zullen wij het account blokkeren voor verder gebruik.

Enkel nadat het volledige bedrag ontvangen is op onze bank rekening, zullen wij de blokkade verwijderen, en kunt u weer als normaal gebruik maken van uw account.

  • 11 Корисниците го најдоа ова како корисно
Дали Ви помогна овој одговор?

Понудени резултати

Hoe wordt er gefactureerd?

Hosting pakketten en domeinnaamregistratie's worden per jaar gefactureerd. Alle betalingen moeten...

Kan ik mijn account opwaarderen?

Ja, u kunt uw account op elk moment opwaarderen. Alleen het verschil in prijs zal in rekening...

Worden contracten automatisch verlengd?

Ja, om te voorkomen dat uw domeinnaam vrij gegeven wordt, worden contracten automatisch verlengd....